Nepodceňujte Vaši konkurenci

jipro-07-300x250.jpg

Není dobré podceňovat Vaši konkurenci. Pokud se domníváte, že Vaše konkurence zcela určitě nechystá na trh uvést nějakou novinku, tak se možná jenom velmi pletete a budete příští rok velmi nemile překvapeni, když Vaše konkurence vyrazí na trh s nějakou super novinkou. Potom se v horším případě může stát, že Vaši klienti se prostě seberou a půjdou si pro kvalitnější služby a výrobky k Vaší konkurenci. Sledujte svoji konkurenci a snažte se být vždy o krok dopředu. Bez nových zakázek nemůžete mít nikdy velký zisk, který je snem každého podnikatele.

Odměny pro Vaše klienty

Je vhodné nabízet stávajícím klientům nějaké odměny za nákup nebo využití Vašich služeb. Uvidíte, že tento Váš krok rádi přivítají a zároveň ho i dokáží náležitě ocenit. V lepším případě Vás dokonce doporučí i svým známým a kamarádům. Co víc si v dnešní době můžete přát. Vymyslete vhodné odměny a uvidíte, že úspěch se dostaví velmi brzy. Jistě už víte, že bez nových zakázek z Vás nikdy nebude velký pán podnikatel.

Nepodceňujte Vaši konkurenci
Ohodnoťte příspěvek
z2-366x280.gif